نکاتی درباره ریمو ژلیش

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1403/4/19
62
+ 0 | - 0

نکاتی درباره ریمو ژلیش

 یکی از روتین های زیبایی که عرصه ناخن را تحت تاثیر قرار داده، استفاده از ژلیش(Gelish)است، یک زیبایی انقلابی ناخن که نوید رنگ و درخشندگی طولانی مدت را می دهد.

با این حال، مانند هر روش زیبایی، در نهایت زمان آن فرا می رسد که با مانیکور ژلیشی ناخن خود خداحافظی کرده و از نو شروع کنید. چه یک کهنه سرباز باتجربه ژلش باشید یا یک تازه وارد در این روند، روند ریمو ژلیش می تواند یک کار دلهره آور باشد.

نگران نباشید، زیرا ما اینجا هستیم تا شما را در فرآیند پیچیده ریمو ژلیش از ناخن هایتان راهنمایی کنیم. در این راهنمای جامع ریمو ژلیش، نکات و ترفندهای مختلف توصیه شده توسط متخصصان این حوزه را بررسی خواهیم کرد.

برترین روش های ریمو ژلیش ناخن

مانیکور ناخن ژلیش با پوشش طولانی مدت و بادوام خود صنعت ناخن را متحول کرده است. با این حال، ریمو ژلیش می تواند یک کار دشوار باشد که به صبر و تکنیک های مناسب برای جلوگیری از آسیب رساندن به ناخن های شما نیاز دارد. در این مقاله، پنج روش موثر برای از بین بردن ایمن و کارآمد مانیکور ناخن ژلیش را بررسی خواهیم کرد.

 

روش 1: خیساندن در استون

یکی از رایج ترین روش ها برای ریمو ژلیش ناخن، خیساندن ناخن ها در استون است. برای اینکه استون بهتر نفوذ کند، رویه براق مانیکور ژلیشی را با سوهان شروع کنید. سپس توپ‌های پنبه‌ای را به استون آغشته کنید، روی ناخن‌هایتان بگذارید و در فویل بپیچید تا استون تبخیر نشود. قبل از اینکه به آرامی لاک ژل را با فشار دهنده کوتیکول فشار دهید، آنها را به مدت 10-15 دقیقه روی پوست بگذارید.

 

روش 2: استفاده از روکش های ژلیش حذف

روکش‌های ریمو ژلیش، روکش‌های از قبل خیس‌شده هستند که فرآیند ریمو را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کنند. به سادگی پوشش را روی ناخن های خود بمالید و طبق دستورالعمل آن ها را برای مدت زمان توصیه شده روی ناخن ها بگذارید. لاک ژلیش باید به راحتی و بدون نیاز به سوهان دادن یا سوهان زدن جدا شود.

 

نکاتی درباره ریمو ژلیش

 

روش 3: صاف کردن و خیساندن

برای یک رویکرد ملایم تر برای ریمو ژلیش ها، می توانید سعی کنید لاک ژل را با یک بافر ناخن صاف کنید تا لایه رویی آن بشکند. این باعث می شود استون راحت تر به لایه ها نفوذ کند. پس از صاف کردن، ناخن های خود را همانطور که در روش 1 توضیح داده شده در استون آغشته کنید تا لاک ژل به طور موثر ریمو شود.

 

روش 4: استفاده از سوهان های زبر

می توان از سوهان زبر ناخن استفاده کرد تا به آرامی لایه های لاک ژلی را بدون آسیب رساندن به ناخن ها سوهان بزند. این روش بهتر است به متخصصان یا کسانی که تجربه استفاده از سوهان های برقی ناخن را دارند سپرده شود تا از سوهان خوردن بیش از حد و آسیب رساندن به ناخن طبیعی برای ریمو ژلیش ناخن ها جلوگیری شود.

 

روش 5: لایه پایه لایه بردار

برای جلوگیری از نیاز به استون یا سوهان زدن به طور کلی، می توانید قبل از استفاده از لاک ژلی، یک لایه پایه لایه بردار بزنید. زمانی که زمان برداشتن مانیکور فرا رسید، به سادگی لاک ژل را بدون هیچ مرحله اضافی جدا کنید.

 

مزایای و معایب ریمو ژلیش برای ناخن ها

مزایای ریمو ژلیش ناخن ها

  1. ناخن های سالم تر

پاک کردن لاک ناخن به ناخن های شما اجازه می دهد نفس بکشند و سالم بمانند. لاک ناخن حاوی مواد شیمیایی است که می تواند به مرور زمان ناخن ها را ضعیف کرده و منجر به شکنندگی و شکستگی شود. با ریمو ژلیش ها، به ناخن های خود فرصتی برای بازیابی و بهبود استحکام کلی خود می دهید.

 

  1. جلوگیری از تغییر رنگ

ماندن لاک ژلیش ناخن برای مدت طولانی می تواند باعث تغییر رنگ ناخن ها شود. پاک کردن منظم لاک قدیمی و استفاده از یک لایه پایه شفاف می تواند از زرد شدن و سایر اشکال تغییر رنگ جلوگیری کند و ناخن های شما را تمیز و شاداب نگه دارد.

 

  1. مراقبت بهتر از ناخن

ریمو ژلیش ناخن به شما این فرصت را می دهد که ناخن های خود را برای هر گونه علائم آسیب یا عفونت بررسی کنید. این به شما این امکان را می دهد که با رسیدگی به هر مشکلی در مراحل اولیه، بهتر از ناخن های خود مراقبت کنید.

 

  1. امکان طراحی های جدید

ریمو کردن ژلیش ناخن قدیمی امکان امتحان کردن طرح ها و رنگ های جدید را باز می کند. یک بوم تازه اجازه می دهد تا خلاقیت بی پایانی در مورد هنر ناخن به وجود بیاورید و به شما آزادی آزمایش با سبک های مختلف را می دهد.

 

معایب ریمو ژلیش ناخن:

 

  1. وقت گیر

 پاک و ریمو کردن لاک ناخن می تواند فرآیندی زمان بر باشد، به خصوص اگر لاک سرسخت باشد یا برای مدت طولانی روی آن بماند. این ممکن است برای افرادی با برنامه های شلوغ که ممکن است وقت اختصاص دادن به مراقبت از ناخن را نداشته باشند، ناخوشایند باشد.

 

  1. آسیب احتمالی

 ریمو غیر اصولی لاک ژل ناخن ها می تواند به بستر ناخن و پوست اطراف آسیب برساند. شستشوی بیش از حد سخت یا استفاده از مواد شیمیایی آستون به صورت خشن می تواند روغن طبیعی ناخن را از بین ببرد و منجر به خشکی و لایه برداری شود.

 

  1. قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی

پدهای پاک کننده و ریمو ژلیش لاک ناخن حاوی استون و سایر مواد شیمیایی هستند که می توانند برای ناخن ها و پوست خشن باشند. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض این مواد شیمیایی می تواند باعث تحریک و واکنش های آلرژیک در برخی افراد شود.

 

  1. ضعیف شدن ناخن

 با گذشت زمان، ریمو مکرر ژلیش ناخن می تواند ناخن ها را ضعیف کند و آنها را مستعد شکستن و شکافتن کند. قرار دادن مداوم ناخن ها در معرض فرآیند برداشتن می تواند استحکام و سلامت کلی آنها را به خطر بیندازد.

 

نکاتی درباره ریمو ژلیش

 

سخن آخر

در حالی که ریمو ژلیش ناخن برای حفظ سلامت ناخن و جلوگیری از آسیب ضروری است، مهم است که این کار را با احتیاط و مراقبت انجام دهید. در حالی که ریمو منظم و دقیق ژلیش ناخن مزایایی دارد، مانند ارتقای سلامت ناخن 

 

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید