علت زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1403/3/12
202
+ 0 | - 0

 

علت زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش

 

زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش می تواند برای بسیاری از افراد یک موضوع ناامید کننده و ناخوشایند باشد. در حالی که مانیکورهای ژلیش به دلیل ماندگاری طولانی و بادوام خود شناخته می شوند، گاهی اوقات می توانند باعث شوند که ناخن های طبیعی رنگ زرد به خود بگیرند.

چندین دلیل بالقوه برای این تغییر رنگ وجود دارد، از جمله: استفاده از تکنیک های نامناسب، عدم مهارت کافی ناخن کار، مواد مصرفی نامرغوب و........ 

درک دلایل زرد شدن ناخن ها پس از مانیکور و ژلیش، کلید پیشگیری و رفع این مشکل رایج است. بیایید به عوامل احتمالی موثر در این موضوع عمیق تر بپردازیم و راه هایی را برای مبارزه با زرد شدن ناخن ها برای یک تجربه مانیکور بی عیب و نقص بررسی کنیم.

 

علل زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش

یکی از علت های علت زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش لاک ناخن ژل مانند ژلیش می تواند یک اتفاق رایج باشد و چندین دلیل بالقوه برای این تغییر رنگ وجود دارد. یکی از دلایل احتمالی زرد شدن ناخن ها پس از استفاده از ژلیش، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور UV در طول فرآیند پخت است.

نور ماوراء بنفش برای چسباندن لاک ناخن ژل استفاده می شود و قرار گرفتن در معرض بیش از حد می تواند باعث زرد شدن و شکننده شدن ناخن ها شود. پیروی از زمان ها و فرکانس های توصیه شده برای جلوگیری از این امر مهم است. یکی دیگر از دلایل علت زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش می تواند به دلیل ترکیبات خاصی در فرمول لاک ناخن باشد.

برخی از لاک های ژله ای حاوی مواد شیمیایی هستند که می توانند با روغن های طبیعی موجود در ناخن های شما واکنش نشان دهند و به مرور زمان باعث زرد شدن آن ها شوند. مهم است که لاک های ناخن با کیفیت بالا را انتخاب کنید و قبل از استفاده از لاک ژل، ناخن ها را به درستی آماده کنید تا این خطر به حداقل برسد.

 

علت زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش

 

علاوه بر این، عادات ضعیف مراقبت از ناخن می تواند به زرد شدن ناخن ها پس از استفاده از Gelish کمک کند. عدم پاک کردن و استفاده مجدد از لاک ناخن ژلی و همچنین عدم ایجاد وقفه در بین استفاده از ناخن ها می تواند منجر به تغییر رنگ و آسیب شود. پیروی از روتین های صحیح مراقبت از ناخن و استفاده از درمان های تقویت کننده ناخن برای محافظت از ناخن ها بسیار مهم است.

 

  • راه های مراقبت از ناخن پس از ریمو ژلیش

پس از انجام مانیکور ژلیش، مهم است که برای حفظ سلامت و ظاهر ناخن‌های خود مراقبت بیشتری داشته باشید. در اینجا چند راه برای مراقبت از ناخن های خود پس از درمان ژلیش وجود دارد:

 

  1. مرطوب کردن: مانیکور ژلیشی گاهی اوقات باعث می شود ناخن ها و کوتیکول های شما احساس خشکی کنند. برای هیدراته نگه داشتن و مراقبت از ناخن پس از ریمو ژلیش، به طور منظم از روغن کوتیکول یا یک کرم دست غنی استفاده کنید. این به جلوگیری از خشکی و شکننده شدن ناخن ها کمک می کند.

 

  1. از مواد شیمیایی خشن پرهیز کنید: هنگام انجام کارهای خانه یا استفاده از محصولات تمیز کننده، برای محافظت از مانیکور ژلیش حتما از دستکش استفاده کنید. مواد شیمیایی شدید می توانند ناخن ها را ضعیف کرده و به لاک ژل آسیب برسانند.

 

  1. ناخن های خود را نچینید: زمانی که لاک ژلیش شروع به خرد شدن می کند، ممکن است وسوسه انگیز باشد که لاک ژلیش را جدا کنید، اما این می تواند به ناخن های شما آسیب برساند. در عوض، به یک تکنسین ناخن حرفه ای مراجعه کنید تا لاک به درستی پاک شود.

 

  1. آنها را کوتاه نگه دارید: از آنجایی که لاک ژلیش به ناخن های شما استحکام می بخشد، بهتر است برای مراقبت از ناخن پس از ریمو ژلیش آنها را کوتاه نگه دارید. این از شکستن یا خرد شدن آسان آنها جلوگیری می کند.

 

  1. بگذارید ناخن هایتان نفس بکشد: پس از چندین بار مانیکور ژلیش، بهتر است کمی استراحت کنید و اجازه دهید ناخن هایتان نفس بکشد. این به جلوگیری از ضعیف شدن یا تغییر رنگ آنها کمک می کند.

 

  1. رژیم غذایی سالم داشته باشید: ناخن های شما نشان دهنده سلامت کلی شما هستند، بنابراین مطمئن شوید که یک رژیم غذایی متعادل و غنی از ویتامین ها و مواد معدنی داشته باشید. غذاهایی مانند ماهی قزل آلا، تخم مرغ و آجیل می توانند به تقویت ناخن های قوی و سالم کمک کنند.

با رعایت این نکات می توانید ناخن های خود را بعد از مانیکور ژلیش زیبا و سالم نگه دارید. به یاد داشته باشید که نگهداری و مراقبت منظم کلیدی برای ماندگاری و استحکام ناخن ها است.

 

  • راه های خانگی بر طرف کردن زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش
  1. آب لیمو: ناخن های خود را به مدت 10-15 دقیقه در آب لیمو خیس کنید. آب لیمو دارای خواص سفید کننده طبیعی است که می تواند به روشن شدن لکه های زرد روی ناخن های شما کمک کند.

 

  1. خمیر جوش شیرین: جوش شیرین را با کمی آب مخلوط کنید تا خمیری ایجاد شود. با استفاده از یک مسواک نرم، این خمیر را به آرامی روی ناخن های خود بمالید. جوش شیرین می تواند به لایه برداری نواحی لکه دار کمک کند و ناخن های شما را درخشان کند.

 

  1. پراکسید هیدروژن: ناخن های خود را در مخلوطی از پراکسید هیدروژن و آب برای چند دقیقه خیس کنید. این می تواند به سفید شدن و درخشندگی ناخن های شما کمک کند.

 

  1. روغن درخت چای: یک قطره روغن درخت چای را به هر ناخن بمالید و آن را روی بستر ناخن ماساژ دهید. روغن درخت چای دارای خواص ضد قارچی است که می تواند به از بین بردن هرگونه تغییر رنگ روی ناخن کمک کند.

علت زرد شدن ناخن بعد از ریمو ژلیش

 

نتیجه گیری: 

بعضی مواقع، بعد از پاک کردن ژلیش ناخن، رنگ ناخن ها زرد شده و ظاهر بدی پیدا می کند. به دلیل عدم استفاده از مواد مصرفی درجه یک و یا جنس ناخن ها این اتفاق می افتد. به عنوان راه درمان، می توانید از پراکسید هیدروژن و یا خمیر جوش شیرین نیز استفاده کنید. 

 

برای خرید لاک ژلیش، می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شاید به این محصولات علاقه مند باشید

نظر خود را بیان کنید